benimmdunyamm benim ilk gebeliğimde hiç belirti yoktu normal hayat gibiydi ondan dolayı hamile değilim diye umutlanmak istmyrm ikincide degiseblr tabi ama ilki ölü doğum yaptım 39 haftalık onun psikolojiyle olacağını düşünmüyrm daha yeni yani onun acısı geçmedi Allah’tan umut kesilmez tabi ins olur çevrem hep bebek bebek kafamı utuledi sanki kolay bişey yasammsim gibi