Utanarak soruyorum kusur bakmayın. 2.3 gündür kabızlık yaşıyorum ama tam rahat olmasada azda olsa çıkıyorum tuavete. 2 gündür gecelerim zulüm resmen. Regl oldugumuz zaman büyük tuvalet istegi gelirdi ya butun karını beli kaplayan o kötü agrı , o oluyorr iki gecedir , karnıma elimi dokunduruyorum bebek dönüyor mu napıyor bilmiyorum karnımda sertleşmiş durumda , bekliyorum karnım yumuşuyor o agrıda geçiyor , 10.15 saniye sürüyor ama çok kötü agrıı insan aglamak istiyor. Böyle bir şey yaşayan var mı?? 32.33 haftadayım , korkuyorum bişey olur diye. Bide açıklık olursa haberim olmazsa bunu küçük tuvaletime çıktıgım zaman anlaya bilir miyim?? O şeyin düz gelmesinden yani , sanki çok açıkmış dümdüz geliyor önü dogru hiç gitmiyor , böyle dökülüyor su gibi