mrvasln ben evden çıkmamayı düşünüyorum 😂 şaka bir yana artık yürüyüşlerimizi akşam yapacağız hareket şart karnımız büyüdüğü için hareketlerimiz kısıtlı, bende öyleyim tim duyguları aynı anda yaşayabiliyorum bir an önce gelsin istiyorum ama bir o kadar da korkuyorum doğumdan 🙊