Melekk8 Kızlar son adetime göre 4+5 gözüküyorum dün kan verdim bana haftama göre düşük geldi sizce ? Yarın tekrar vereceğim
Kbraberk Melekk8 degerın suan iyi canım önemlidir olan 2 gunde 2 katı artması 2 gün sonra tekrar kan ver
Nurrr3517 Melekk8 geç döllenme olabilir bende ilk öğrendiğimde 316 ile öğrendim ki bende senin gibi erken öğrendim rabbim sağlıklı bir gebelik nasip etsin içini ferah tut 🫶
Hasretaytemur Melekk8 muhtemelen geç döllenmedir ben ilk öğrendiğimde 303 dü şu an 12+2 yiz çok şükür
Sevilayozdemir Melekk8 adetim geçmişti 3 gün 96 çıkmıştı benimde ☺️ iki gün arayla kan verip. İr takip edin ❤️ rabbim sağlıkli bir evlat nasip etsin inşallah canım ❤️☺️
Mavidunyamm Melekk8 yumurtlamanin 13. Günü için gayet iyi çıkmış. Benim yumurtlamanin 15. Günü 78 çıkmıştı şuan 19+4 hamileyim. Bu kadar kafaya takip az falan demeyin kişiden kişiye değişir HCG değeri
[silindi] Canım ben çatlatma iğnesi ile hamile kaldım yumurtlamanın günü belliydi yani 13. Gün 50 idi değer
mimar_anne Canım benim şimdi ki hamileliğimde 4+5 de beta 3038 di ama öncekinde 4+4 de 41 di değişken bir şey döllenmeyle alakalı 2 gün sonra tekrarla hayırlı olsun ☺️