Natcan Kızlar doğumum 10 da 7 de yatışım doğuma gidiyorum hayırlısı ile kucağımıza alırız inşallah hepimiz bebişlerimizi🙏
Kubra1853 Natcan heycanlıyım kız ayy bnm ikiz birde daha 35 haftalıgz ishal oldum af edersin heycan korku bagırsagımamı degdi ne