Selam kızlar herkes soruyor bende sormak öğrenmek istiyorum. İlk gebeliğim ve çok tecrübesizim. Bebeğimde maalesef sıkıntılar mevcut bundan dolayı su fazlalığım var erken doğum riskim çok yüksek. Ama çok şükür 34. Haftaya geldik kilonuz 2200 oldu. Geçtiğimiz 5 gün önce öylesine akşam vakti çok hafif kaburgam batıyor diye nst ye girelim dedik sancı gözüktü 2 cm açıklık ile hastanemize sevk yedik. Hastanede 5 gün kaldım. İlk gün dogumhane de neredeyse 4 cm e yaklaşık açıklık oldu sonra ilaçla açıklık ve sancıları durdurdular. Nst de sancı çıkıyordu ama bende hiçbir hissiyat yoktu. Bu sebeple 5. gün dün taburcu olduk. Dün ve bugün çok iyiydim. Fakat bu sabah vajinal akıntı var ve hafif kahvemsi lekelenme mevcut. Akşam yemegini biraz çok kaçırdım ve şuan belim de ağrı var bebek karnımın ortaya toplanıyor bir şeylerini dayıyor biraz zaman geçiyor çekiyor rahatlıyorum sonra tekrar yapıyor. Karnım taş gibi oluyor. Sizce doğum yakın mıdır yoksa biraz daha bekler miyim?