Yesilim23 valla ben 30. Haftama girdim sırt üstü yatınca biraz belim acayip agrıyor sağıma soluma dönemiyorum ama bebek büyüdüğü için de hangi tarafıma geçerse hissediyorum ters tarafa yatıyorum yoksa imkanı yoo uyumamın sürekli tekmeliyor kendi rahatsız olunca beni de ediyor bacağımın arasına yastık koyup yarı yüz üstü yatıyorum bazen öyle rahat ediyor oğlum 🥰sırt üstü hariç her pozisyonda yatıyoruz biz