EmelBG aşı yaptıranlar daha hafif atlatıyor hastalıkları. sağlık bakanlığının sitesinde aşıyla ilgili kısımları okumanızı tavsiye ederim, doktor bile olmayan sadece okuma yazma bildiği için aşı yaptırmama kararı alan kişileri de bence ciddiye almayın