Ilaydaozkan8 35+1 iz bugün iki gündür ağrılarım olunca bu akşam geldim hastaneye nst ye bağlandı ilkinde sancı vs yoktu ama ağrım olduğu için açılmama bakıldı açılmada yok serum verdiler iki litre hala hastaneden yazıyorum tekrar nst ye girdim ama 80 lere kadar gördüm nst de anlayan varsa bi bakabilir mi ? Birazdan tekrardan nst ye bağlayacaklar https://imgyukle.com/i/RFXVSe
icegul Ilaydaozkan8 sancı çıkmış ama doğum sancısı değil, düzenli değil. Açılma ya da doğum için yetersiz
Ecemselmaarslan Ilaydaozkan8 bence nst de sorun var bu kadar sancı olsa hissedersin ya da acilma olur
Ilaydaozkan8 Kaya34 bende öyle zannettim ama benim kız fazla hareketli olduğu için biraz nst de kayma yaşamışız o hareket ettikçe yükselmiş yani çok şükür ağrım açılmam yok zamanında gelsin inşallah 🙏🏼🙏🏼💖
Ilaydaozkan8 Emine003 doğum sancıları değilmiş tamamen benim kız çok hareketli olduğu için hareket ettikçe ağrılarım oluyor çok zor durdu nst sürekli kaymış o yüzden böyleymiş şuan sancım ve açılmam yok çok şükür 🙏🏼🙏🏼
Emine003 Ilaydaozkan8 ayyy çok sevindim canım çok şükür aman minnoş hareket etsinde simdilerde daha sancı olmasın 🤗❤️
Efraimmm Ilaydaozkan8 bebeğin hareketli cnm yada sen kendini kasmissin kasilmada da oluyor bu ama bebişin hareketleride oluyor