Mrvklc-3008 Kızlar açıklığım 5cm ama Hiç bi sancım yok bebek de kanala inmemiş birazdan suni sancı veririz diyorlar siz olsanız napardınız sezeryana geçer miydiniz direk
Sybabyss Mrvklc-3008 suniyi alınca belki açılma hemen ilerler belli mi olur bence denemekten zarar gelmez, zaten ters bi durum olursa alırlar hemen sezeryana
Yesimtzn Mrvklc-3008 yolu yarilissin hiç sezeryane girme cnm bnde suniyle 5saat önce dog yaptm şuan bebişle yatyrz
Beyzanrr Mrvklc-3008 hayır canım bence dişini sık ve suni sancıya biraz dayan zaten açılman 5 cm olduğu için çok uzamaz Rabbim kolaylık versin sağ salim kavuşun☺️ zaten o suni sancı ile de bebek kanala iner Allah’ın izniyle merak etme dua et yeter☺️
Mrvklc-3008 Sybabyss ya işte bebek inmemiş hala kanala 5cm açıklığa rağmen zorla indirmek olur mu acaba diyorum bakalım canım