4 günlük taze anne olarak doğum hikayemi paylaşmak istedim belki benim gibi korkan varsa biraz olsun rahatlamalarında yardımcı olur. Ben 38+3 haftalıkken 14 Mayıs da spinal doğum yaptım. Kontrol günü nst de sancılarım çıktı daha önceki nstlerde de vardı hep sancım vajinal muayene de açılma olmadığını ve bebeğin hala yukarda olduğunu söyledi doktor. Aynı zamanda bebeğin kalp atışları sınırında üstündeydi 180 lerde falan benim tansiyonum 14, 15 lerde doktorumda cumartesiye ameliyat günü verdi. 6 saat önceden aç kalma vs derken ameliyat sabahı geldi formlar doldu nst damar yolu derken, annem ve eşim kantine inmişlerdi yanımda Ananem ve organizasyon vardı 2 hemşire geldi gidiyoruz dedi saat vermediklerinden şaşırdım tabii annemi aradım ben giriyorum haberiniz olsun dedim ama nasıl korkuyorum onları göremedim diye. Ameliyathaneye indim stresten ve heyecandan titriyorum üşüdüm falan sonra doktor iğne pozisyonu aldırdı. Bu arada doktorlarım, hemşirelerim vs hepsi çok ilgili ve Güler yüzlü rahatlatma konusunda çok iyilerdi. Neyse iğne oldu hızlı bir şekilde beni uzandırdılar beni, anestezi doktoru başımda benimle konuşuyor sakinleşim diye iğneden 4, 5 dakika sonra derin nefes Alman gereken bir yer var hazır ol dedi tamam dedim sonra 3 kere derin derin nefes aldım bir baktım ağlama sesi doktora doğdu mu dedim doğdu diyip bebeğimi gösterdiler daha sonrasın bebeğimle bir kaç fotoğraf çekilip kontrolleri için gitti bende ondan yarım saat 40 dakika sonra gittim. Belden aşşağı uyuşma diyince korkuyor insan ama inanın acı falan hissetmiyorsunuz, uzun süre eliniz, bacağınız hareketsiz kalıp karıncalanır ya öyle bir histi. Neyse oda da sürekli ayaklarımı hareket ettirmeye çalıştım sağ sol aşşağı yukarı şekilde, ameliyattan 6 saat sonra ilk kalkış oldu bir tık acılıydı yalan yok ama sadece o anlık şuan hatırlamıyorum bile bi kaç tur attım, gecesine bir kaç sefer gaz ve az bir miktar büyük abdestimi yaptım. Bol su , kahve ve çay içtim baş ağrısı olmasın diye. Sürekli de yürüyüş yaptım oda içinde. Ertesi gün doktorumun izniyle çıktım şuan sadece regli ağrısı gibi bir ağrı var onun dışında çok şükür bir şeyim yok. Allah bize o gücü kuvveti veriyor sakın korkmayın hep olumlu güzel düşünün ben hep bebeğimin kucağıma bıraktıkları anın hayalini kurdum. Ve inanın yanınızda bir meleğin yattığını görünce çektiğim her şeye yeter diyorsunuz. Hamiş annelere şimdiden hayırlı doğumlar dilerim 🌺