Zilan1 Tansiyonum düşük çıkıyor ve bu riskli oluyormuş ilerleyen aylarda bugün çok korktum doktorumuz öyle deyince bu durumu yaşayan annelerimiz var mı acaba 😢
Mrvnehir208 Zilan1 benimde düşüyor ama doktor korkma düşünce tuzlu ayran ic dedi önemli olan yukselmemesi dedi
gcnar düşük derken kaç cikio benim hamileligim boyunca hep 80/50 lerdeydi doktorum bizim icin düşmesi problem degil yukselmesin yeterki dedi dustugunde tuzlu ayran bile icmemi önermedi