Nazli_1169 ay 14ten 18 d kdr boyle heyheyliydim ben de, cok fena hormon patliyor bu haftalarda duzenli aglak ve sinirliydim. O kadar sinirliydim ki asiri kotu seyler dusunuyordum icime bir siddet merakliligi oturmustu sonra biseyler oldu gecti sanirim gecmesini tam fark etmedim esim sakin biri benim🥰🥰 ama o aralar bir kere o da sakinligini bozmustu katiller ayni odada didisiyorlardi gibi olmustuk🥰🥰🥰 gecicekk cok uzerine gitmeyin sinirlenince su icin dus alin hava alin kendinizi uzmeyin🥰🥰🌸