Angeell_ ben spinal oldum yaklasik 10 gün oldu sütüm gelir mi sorusunu aklınıza bile getirmeyin süt yulaf yiyin,daha spinalden çıkmadan siz dikilirken bebeğinizi getiriyorlar ve emziriyorsanız bir iki damla yani hemen sütüm geldi hem sagdim hem emzirerek verdim yulafın çok faydasını gördüm gerçekten yiyin kızlar sabah gece yatmadan çok şükür ne sarılık olduk ne de sütsüz kaldık mama vs olmadı ,depent dört gün kullandım enfeksiyon kapma riskini bir tık arttırdığı için pede geciyosunuz çok fazla depent almayın,hemen ayağa kalkiyosunuz güçlü olun güçlü durun asla korkmayın sezeryandan gerçekten öyle güzel bişey ki bittiğinde hikayeniz anlayacaksınız girmeden önce girerken bol bol ya Fettah çektim çok iyi geldi bana 🤍 sevgiler Rabbim kolaylastirsin