Serpil9293 Kızlar merhaba canım hamburger istiyır sürekli yiyince ğişman oluyorum 17 haftalık gebeyim acaba bebeğe bi zararı var mı hamileliğinde hammurger yiyen var mı
mucizemizibekliyoruzz Serpil9293 köfte alıp kendinizde hamburger yapabilirsiniz. Ya da ev yapımı hamburger yapan yerler var. Burger mc donalds gibi yerlerden tüketmemeye çalışın bence
EmelBG Serpil9293 Haftada bir fast food günü ilan edebilirsin .Pizza ,hamburger vs o gün yersin kiloda almazsın zararıda olmaz yani haftada bir olunca 🎀
Esen 8 aydır evde yaptığım dışında yemedim bi 8 ay daha olsa yine yemem içinde ne olduğu belli değil nasıl yapıldığı belli değil bikere biri yazmıştı dominosta mi ne pizza yere düşmüş almış geri fırına koymuşlar geçende yine biri mc donald's dan zehirlendiğini yazmıştı. Evde yapın cheddar kıvılcım soğan turşu köfte hamburger ekmeği ben öyle yapıyordum öylede çok güzel oluyo yada en iyi ihtimalle steakhouse da felan yiyin
Melisct94 Birşey olmaz canım nolucak sanki. Canın çekiyorsa ye tabi bende 29 haftalık hamileyim 6 kere tükettim hamileyken hiç bi zararı olmadı. Zaten doktorumda kendini kısıtlama canın ne çekiyorsa yemeğe bak abartmamak şartıyla diyor. ☺️
KubraKzldg Bebeğiniz burger mc donalds yesin istermisiniz. Sonuçta siz ne yerseniz bebekte onla besleniyor. Çok canınız istiyorsa evde yapın ya da ev yapımı yerlerde yiyin bence. Çünkü içerisinde yüzlerce katkı maddesi var o dediğiniz yerlerin . Bebeğe yarardan çok zararı var
Serpil9293 Ya bende kendimi firenliyorum toplasan 3 yada 4 kere yedim 4 ayda inşaallah bişey olmaz ya