Kızlar selam biz şuan 39+2 haftalığız çok normsl istedim ama açılma ağrı sancı sıfır doktor 40 a kadar bekleyelim olmazsa suni veririm dedi yine açılmazsa sezeryan yaparız dedi şimdi ben bekleyeceğim 40 a kadar ama suniyle normal doğuma katlanamayacağımı düşünüyorum nedense normal doğuramazsam direk sezeryanla doğurmagı düşünüyorum sizce kaçıncj haftaya kadar beklemeliyim?