Merhaba canım bende 9 haftalıkken kalbinin durduğunu öğrendim ve kürtaj oldum Benim doktorum bekle toparlansın falan demedi. Eğer benim gibi düşünüyorsan eminim hemen hamile kalmak istiyorsundur bende öyle oldu çünkü seni anlıyorum yani. Beklemedim bende nette araştırma mı yapmadım işte ne zaman gebe kalınır falan birsürü şey sen öyle yapma.Aradan sadece bir ay geçti bir kez adet oldum ve tekrar hamile olduğumu öğrendim şuan 30+1 haftalık hamileyim rabbim tekrar nasip eder inşallah sanada 🙏🏻 Hiç üzülme allah onu daha çok seviyormuş çok çok erken aldı yanına yavrularımızı