Valla ben kullanmadım ama park beşik aldım anne yanı kocaman mobılya almaktansa hem odama hem kendi odasına hem salona rahatca tasınbılıir 5 6 aya kadarda hatta fazlası yatabılır odasınada bu yenı cıkan montesıri yataklardan almayı dusunuyorum sonra oradada uyuyabılır hem bıraz daha buyuk oluyo hem uzun yıllarda kullanabılır onu