Kızlar dün gece 4ten 8e kadar 10ar dk arayla gaz sancısı gibi geldi gecti sabah 9da doktora gittik çatı muayenesi ilk defa yapıldı bebeğin kafası tam oturmuş normal doğuma çok uygunsun dedi doktor ama açılman yok dedi nst de sancı çıkmadı gidene kadar geçmişti sancılarım. Şimdi 1 saattir 6-8dk arayla belimden kasıklarıma doğru giren sancılar başladı büyük tuvaletim gelmiş gibi bi baskı oluyor. Su,nişan,açılma hiç bişey yok tekrar doktora gitmeli miyim