esrahmet61 Hilalya35 3 lere kadar öyleydim sonra geçti çok şükür şimdi doktora geldim açıklık artmış ise yatirirm demişti ama sanırım artmamis 1.5 yine
esrahmet61 Hilalya35 yalancı sancilar dan yoruldum artık doğrusu birde dört beş saat geçmedi anlayamadim