Ftma1997 canım keseye göre yuvarlak olunca kız fasulye gibi olunca erkek diyolar benim yuvarlaktı hiç bi yamukluk yoktu oğlum olucak o keseye göre cinsiyet işi boş 😂😂ama seni çok iyi anlıyorum insan merak ediyor doğru çıkmasa bile bi tahminde bulunulması hoşuna gidiyor insanın Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin🤗