Kızlar 17 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim. İkiz gebelik başlı başına bi risk biliyorum ama şuana kadar çok şükür herhangi bi sorunla karşılaşmadık, her şey normal ilerliyor. Bunu gittiğimde doktoruma da soracağım ama kendimi çok yormadan egzersiz ya da yürüyüş yapmam yine de sakıncalı mıdır yani benim doğuma kadar hep dinlenme modunda mı olmam gerekir ?