yedinmiannecim Bermals_63 doğuma yakın haftalarda çatı muayenesi olmayın. Doğumu direkt tetikliyor Ben çatı muayenesinden sonra doğum yaptım aniden 37.haftada Arkadaşım da keza
Seross10 Bermals_63 38de çatı muayenesi olunca bende de gelmişti doktorum Rahimi uyardım ondan kaynaklı gelmiştir demişti ama sancım yoktu suni almak zorunda kaldım 40+3te
esrahmet61 Çatı muayenesinden sonra bende de üç gün boyuncu pembesi sarı akıntı oldu Nisan mi muayene kaynaklı mi bilmiyorum
Diloss_14 yedinmiannecim 37. Hafta kötü bir hafta değil ki genel olarak herkes 37 de oluyor ama tetikleyen az duydum