mavisinprensesi20 Dr Süleyman Arslan takipliyim ilerleyen haftalarda detaylı ultrasyonu renkli veriyor mu birde gelişim hastanesi Dr Sinan Erdoğan I öneriyorlar detaylı ultrasyon da o iyi diye radyoloji doktoruyla birlikte çalışıyormuş detaylı da sizce ??
Kvser mavisinprensesi20 İskenderun’da özel kliniği olan doktor var palmiye de çalışıyordu . Şuan kendine klinik açtı canım çekilmiyorsa özelde oraya gidebilirsin .Dr seda çam .
Kvser mavisinprensesi20 bende gelişime Erkan aydına gidiyorum martta hsg çekildim gebelik için gittim 3 ay bekle dedi inşallah rabbim bana d nasip eder 🤲🏻
Cscn mavisinprensesi20 bende Palmiye Emine Çelik takibindeyim. Detaylı için Seda Çam’a gittim doktorumla anlaşmalılarmış. O kadar güzel ilgilendi ki mükemmeldi çok tatlı da bir kadın. Bir daha bir daha yanına gitmek istiyorum o derece. Kesinlikle Seda Çam’ın kliniğine git adliyenin karşısındaki Atay iş merkezinde.
sacmalamakizim mavisinprensesi20 Bende iskenderunda oturuyorum canım Emine Çelik ’e gidiyordum Ağustos da doğum yaptım bir bilgim yok ben detaylı için Antakya ya gittim.
mavisinprensesi20 Kvser inşAllah canım benim de bir kaybım var hsg kriyoterapi histereskopi oldum 2 ay bekle dedi 4 ay bekledim ben Kayseri de oldum darısı sana olsun inşAllah ❣️
Kvser mavisinprensesi20 0534 290 56 66 avmye giderken Migros var o Migros’un üzerindeki piazza da adresi pek bilmiyorum canım instagramı ve Seda cam yaz cıkıyor . Eşide iskenderun devlet hastanesi baş hekim yardımcısı ararsan yer tarifi yaparlar
sacmalamakizim mavisinprensesi20 Gebeliğin ilk haftaları devlete gidiyordum down sendromu riskli çıktı antakyaya sevk etti onun için Allah’a şükür kızım sapasağlam sağlıklı 😊
Kvser mavisinprensesi20 Kayseri de hangi doktorda oldun canım . Mart 25 de hsg çekildim o ay olmadı bu ikinci ayım yarın adet günüm rabbim inşallah nasip eder bana 🤲🏻🥺
mavisinprensesi20 Kvser Dr Zeki bey özel kliniği var onunda benim 1 kaybım var 14. Haftada rahim ağzı yetersizliği ve enfeksiyondan rahim ağzında yara olmustu onları temizledi öneri üzerine oraya gidip geldim önce bir ay ilaç tedavisi uyguladı sonra ameliyat 🙏 yarın inşAllah güzel haberler alırsın.
Kvser mavisinprensesi20 çok geçmiş olsun canım benim rabbim sağlıkla kucağına aşmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🌸aminnnn inşallahhhhh canım çok teşekkür ederim