Sibelmr bana sağlık ocağında ki doktor yazmıştı coledan D3 diye damla hamileliğin taa ilk zamanlarinda.hastanedeki doktor üç dört damla iç dedi bende öyle içtim bitmeye yaklaştı her seferinde yazdiriyorum tekrar ama eczane vermiyor elinizde var diye meğerse sağlık ocağındaki doktor 1 damla diye reçete etmiş sisteme o yüzden bitmemiş görünüyor 😑😑 sonra dedim reçeteyi düzeltin yapmadilar.Karışık ictigin diğer takviyelerle de var zaten d vitamini fazlasına gerek yok damla icmesende olur vücuttan atılıyor ve fazlasi bebeğe de zararlı gibi saçma bir şey söyledi 🤦 bende öyle diyince üstüne düşmedim o yüzden damla içmiyorum iki aydır nerdeyse ferrosanol,decavit,regenesis kullanıyorum