Bence doğumdan sonrasına odaklanın bebeğinizi göreceğiniz ilk ana bende 39. Haftadayım yani diyorum ki o kadar kötü bir sey olsa kimse çocuk yapmazdı tamam acı çekicez ama illaki bitecek diyorum kendi kendime ama annelik var sonrasında o bebek artık hep bizimle olucak ☺️