edis22 Kizlar kacinci haftada bebeginizin odasini hazirlamaya basladiniz? Kiyafetlerini falan yikadiniz? Ben 31+1 deyim alisveris hepsini yapmisim ufak tefek seyler kalmis ama daha odayi hazirlamamisim ve kiyafetlerinide yikamamisim. Sizce erkenmi daha?
Birboncukannesi edis22 canım ben oda yapamadim maddi durumum yetmedi ama 30. Haftamda çantasını bile hazırlamıştım ilk gebeligimde😀
Hafize3536 edis22 benden söylemesi 32 haftadan sonra ağırlaşıyorsunuz şimdiden yapın. Ben 31 haftada kıyaferlerini yıkadım bir hafta sürdü ütüledim düzenledim felan şuan yarın 34 haftamıza giriyoruz hastane cantamızı yapıcaz şuan cok zor hareket kısıtlanması var siz siz olun erkenden halledin şuan 30 hafta erkende deil 🙏🏻
Tubmavi edis22 bence yavaştan başla ben 32de başladım bi gaftadır yapıyorum bitti sayılır son askısakileri de ütüleyip yerleştiriyorum bitti yani. Dolabı şifonyeri ve rafları vardı eşimle arkadaşları yaptı iki iç gün onlar sürdü. İki üç gün de yıkayıp ütülemek. Hastane çantasını da perşembe günü yapıyorum 33 hafta olduk bugün.
litfenama edis22 31+6 ve dün başladım. Dolap için kurulum dün yapıldı. El kadar kıyafet ama daha bir makine yıkandı. Bugün iki desek, bütün hafta yıkama sürecek galiba.
edis22 Birboncukannesi ooo masallah hizlisiniz siz🤭 bende ufak bi oda hazirlicam oyle abartili degil buyuyen besik aldim bi tek bi hali alacam yeter. Dolab falan simdilik gerek yok. Zaten simdiki ekonomi sartlarina gore hepsi birden olamiyor😒
edis22 Hafize3536 31+1 deyim valla bencede erken degil. Annem baska sehirde bir suru esyalari kiyafetleri o almis onun gelip getirmesini bide bekliyorum insallah haziranin4′unde geliyor. Benim 20li haftalarda bel agrim cok olurdu biraz ayakta gezdimmi ama nedense 29 30 haftalara girdigimden beri artik hic belim agrimiyor sadece cok oturursam agrir bide kaburgalarim agriyor ama genelde ilerledikce bel agri cogaliyormus diye duydum dogrumu?
Hafize3536 edis22 yani 30 haftadan sonra kaburga ağrısı bel ağrısı cok oluyor nefes darlığı felan 😭 gaz şişkinlik şuan yarın 34 hafta oluyorum dahada zorlanıyor cocuk klo alınca sende ağırlaşıyorsun onun için ne kadar erken okadar iyi bugün hstane cantamıda bitirdim orda dursun içim rahat etsin 🙏🏻
edis22 Tubmavi bende 32de baslamayi dusunuyordum artik geldi catti🤲🏻 annem 4 haziranda geliyor insallah aldiklari esyalarida getirsin hepsini beraber yapmaya baslayayim bende artik. Bu ayin 21indede besigimiz gelecek odayi temizlerim falan en son kiyafetleri yikayip utuluyup yerlestiririm insallah🤲🏻
Bayancorek edis22 Doğum eylül ortasına denk geliyor. Ben haziran ortası/sonu gibi yapacağım, son zamanlarda ağırlaştıkça yapamam diye düşünüyorum. Erken yapmakta fayda var. 🙏🏼🤗
edis22 Birboncukannesi olsun bebeislerimizin cani sagolsun gerisi hallolan seyler rabbim saglik versin ilk once🤲🏻
edis22 Hafize3536 masallah bitirmissiniz siz. Bende insallah cumartesi besigimizi getirseler baslicam hazirliklara🤲🏻🥰
Hafize3536 edis22 ben valla ağırlaştım die neolur neolmaz die zaten 34 haftada başlanılıyor hazırlıklara ama benim 6 hissim kuvvetli kızım erken gelecek hissi var bakalım🥰
edis22 Hafize3536 yani bencede 34de artik hersey hazir olmasi gerek. Sezeryansa bide 2 hafta erkenden aliniyor😏
Reyhanrey edis22 Merhabalar instagramda makrome kapi süsü yapiyorum. Isterseniz sizede yapmayi isterim 🌸😊 @makrome_rey
Reyhanrey edis22 Merhabalar instagramda makrome kapi süsü yapiyorum. Isterseniz sizede yapmayi isterim 🌸😊 @makrome_rey