BeyazPapatyam Tansiyon sebebiyle acil doğuma alındım ve sezaryen oldum bebişim dünyaya geldi çok şükür 💙 fakat oksijen desteği alması gerektiği için şu an küvezde 🥹 benim de artık kalkıp yürümem gerekiyor ama canım çok acıyor. Siz sezaryen sonrası ne zaman yürüdünüz?
Msl22 BeyazPapatyam Cigerleri gelismemismiydi canim hayırlı olsun bebisin sağlıkla büyüt inşallah sezeryan hakkinda bilgim yok bende bekliyorum dogurmayi🙏🏻🙏🏻
ebru_mert BeyazPapatyam ameliyattan 2 3 saat sonraydı sanırım zaten hemşire gelip söylüyor yürümeye başlayın diye evet çok ağrılı oluyor insan ama yürüdükçe iyileşiceksiniz yürümek çok önemli
Birboncukannesi BeyazPapatyam canım ben uyandıktan sonra 3 4 saat geçmiştir lavobaya gittim ilk yürüyüş zor oluyor ama 2 3 artik biraz daha kolay geliyo
Esma46800 BeyazPapatyam bende pazartesi doğuma gideceğim 36+ 5 günlük olacak bende tansiyon sebebiyle doktorumuz bekletmeyelim dedi küveze girer diye korkuyorum bende inşallah bian önce kucağınıza alırsınız bebeğinizin kilosu ne kadar peki
Msl22 BeyazPapatyam Tez zamanda kavusursunuz insallah canim verirler ama hemen ya cok tutmalarıinin bi anlami yok bebislerin anneye daha cok ihtiyaci var 🙏🏻🙏🏻🤗
Fadimeckrr Geçmiş olsun canım , Rabbim bir an önce Sana ve bebeğime güç kuvvet versin 🤲🤲 bende 36+3 um korktum benimde çok agrım var bugün 😔 Önceden varmıydı tansiyonunuz , erken doğum riskiniz
BeyazPapatyam Fadimeckrr evet bende vardı canım. Stres yapma kesinlikle 🥰 kendini takip et her zaman doktor kontrolünü de aksatma 😇
BeyazPapatyam Birboncukannesi evet ilk denemede baygınlık geçirdim sonrakinde nerdeyse 1-2 saat yatağa dönmedim 🙈
BeyazPapatyam Esma46800 canım 3300 gram doğdu. Evet küveze girince insan üzülüyor ama sağlığı için hangisi en iyiyse o olsun diyorsun ♥️
Esma46800 BeyazPapatyam hemşireler yürüyeceğiniz zaman söylerler yardım ederler zaten bol bol yürüyün yürüdükçe agrılarınız geçer ve daha çabuk toparlanırsınız inşallah
gizemay22 BeyazPapatyam benimde tansiyon sıkıntım var takipteyim. 35 haftalıgız. sezeryanı spinal mı oldunuz ? Nasıl geçti ?
BeyazPapatyam gizemay22 spinal oldum, açıkçası yarım saate doğum oldu gayet güzel geçti hiç bişey hissetmedim. Sadece ilk yürüyüş zor oldu gerisi toparlamaya başladım şimdi ♥️
Sumeyyeabdi BeyazPapatyam hayırlı olsun öncelikle bebeginizide alip sağlıcakla evinize geçersiniz inşallah bnde 2.dogumum 2 ayligiz daha bnd e sezeryan düşünüyorum ama bol bol yürüyüş yapmak lazim mis geçmiş olsun 🥰
Merveii BeyazPapatyam ben spinal sezeryan oldum iki gün önce. 8 saat sonra yürüttüler anca uyusuklugum geçmişti zaten