İki gün önce kontrolüm vardı. Normalde doktorum kalp atışını uzun süre dinlemiyordu ama bu sefer baya uzun dinledi, kalbi 159 atıyordu çok yüksek değil mi? Yoksa ben mi gereksiz tedirgin oldum 🥲 doktorum da iyi veya kötü bir şey demedi dinledikten sonra