Sudenr ben spinal sezeryan oldum odama ciktigimda o kadar dinctim ki birakin yürüyeyim dedim tabi birakmadilar ama normalde 6 saat sonra kaldiriliyor yürümek icin benim istegimle 4 bucuk saat sonra yurumeye kalktim ve yardimsiz yürüdüm 9 günlük anneyim bebegim enfeksiyon riski nedeniyle 1 hafta yogun bakimda yatti ben dogumun ertesi günü taburcu oldum ve hergun bebegimi emzirmek ve temas kurmak icin 9 da hastaneye gidip 5 te hastaneden ciktim gun boyu ayakta olup merdiven bile inip çıktım hic bir bel agrim yok olmadi da