Goncanur Zaten ayni yere sürekli yatilmiyor ne yazik ki, 33 +1 haftaligim dün kontrole gittim şükür her şey yolunda kızım gayet iyi ve ben sağa’da sola’da yatiyorum. Bir tarafa sürekli yattigimda kalçam ve sol tarafim komple agriyor yani ayni yere sürekli yatmak zaten imkansiz. Bu yüzden uyurken yattigimiz pozisyondan daha farkli uyaniyoruz 🤭