Merhaba. Ben 18+4.haftadayim. 6 gundur uzaniyorum hep, servikal yetmezlik oldugu icin. Cok risk altinda degilim ama ileriki donem icin 15 gunluk tedavi surecindeyim. Her neyse. Az once bir 6-7 dakikalik sol tarafimda agri hiss etdim. Bebek hareket ediuor ola bilir mi? Bende ilk hamilelik oldugu icin tam anlayamiuorum bebegin hareket agrisi mi?