hazal044 selam kızlae iyi geceler ben 19 haftalık hamileyim saçlarımı boyamak istiyorum herhangi bir zararı varmı iki üç kişi tavsiye etmedi de merak ettim hamileyken yapanlar varmıdır acaba
Pineapplee hazal044 kimyasal açıcı kullanmadan havadar bir ortamda istediğin zaman saçını boyayabilirsin demisti bana doktorum ❤️ Ara ara boyuyorum bende ama dip boya değil uçlarını ☺️
mervehamiatalay hazal044 özel olarak doktoruma sordum bunu geçen hafta ilk 3 ay önermiyorum ama 3 aydan sonra açık bir alanda bitkisel boya kullanılarak boyanabilir sakınca yoktur dedi
Benjaminannesi hazal044 boyama yani aslında bunu kafana koyduysan biz boyama dediysekte boyarsin 🤦 kimyasal olduğunu bilmiyorsunuzdur umarım ve bir can taşıyorsunuz 🥰
Ebruliiiiiii Doktorum 12. Haftadan sonra doğal boyayla boyayabilirsin dedi bende 14. Hafta gibi boyadım canım eğer boyayacaksan green therapy markasını önerebilirim ben onu kullandım
Minnak-annesi_ Ben 3 aylikda boyatdiridm bide 8 ayin içindeyim geçen gün kendim boyadim.Allah korusun bebekleri 🤲💕