Mrvgk38 Merhaba 27 haftalık ikiz bebeklere hamileyim karnımın alt bölgesinde kısa süreliğine şiddetli kramp girip çıkıyor 3-5 dakika sürüyor normal mıdır
Melegimin_annesi Mrvgk38 bende 18+4 haftalığım bebeğim aşsada bide benim çok ağrım oluyo uzanıyosam ayağına kalkınca bişey saplanıyo sanki 20. Haftadan sonra sık rastlanan bi durummuş
charlottececi Mrvgk38 gaz sancısı olabilir yürüyünce gecmiyosa acile gitmenizi öneririm cok gecmis olsun 🙏🏻
Ysmn5836 Mrvgk38 kuzum ben 15+6 benimde oluyor taş gibi oluyor yatıyorum gidiyo bazen de yatarken oluyor anlamadım yarın doktoruma sorucam kontrolüm var
Cananyildiz Melegimin_annesi benimde aynen oturup kalkarken vs zor oluyor anlamadım ileriki haftalarda daha zor olacak galiba 20. Haftadayım