smnrsmnr ben burda bi konu açmıştım bazı çiftler ilişkiyi yasaklayınca onu bunu yapın biz öyle yapıyoruz demişti ben eşime karşı utangacım hani o kadar cilveymiş oymuş buymuş adama yanaşan biri değilim daha çok o yanaşır ben sadece sarılır öper severim o konuda hiç o şekilde yanaşmam hamile olduğumdan beri daha çok geriliyodum dikkat et fazla yüklenme bebeğe bişey olmasın gibisinden belkide kendimi çok gerdiğim için oluyodur diye düşünüyodum