aden34 7haftalık hamileyim nikahım oldu ama düğünüm var saçlarım kızıl akıyor haliyle napacağımı bilmiyorum saçını boyatan var mı 7.haftada?
Serooo00 aden34 16. Haftadan sonra boyatırsanız boyatın doktorlar öncesinde tavsiye etmiyor.bende öyle yapmıştım.
Gzm-- aden34 12.haftadan once riskli bence onerilmiyor ztn.ben 33.hafta boyadim o da kendi rengime kahve rengi.acici vs kullanmadan amonyaksiz.biraz idare edin bence riske atmaya gerek yok en onemlisi saglik cunku sonra pisman olmaktansa