Zey0502 ne kadar şanslı olduğunun farkında değilsin bence canım. 13 hafta boyunca yatak döşek yattım Allahım affetsin bazen isyan ettiğim bile oldu. Sürekli hasta halleri, mide bulantıları, aniden düşen tansiyon, fenalaşıp bayılma noktalarına gelme, insan görmek istememe, kapı dışarı çıkmak istememe. Bir de düşük tehlikesi yaşayanlar var Allahıma şükür onu yaşamadım. Yani sen haline şükür et bence, bu belirtiler bir anda başlıyor inşallah hep böyle geçirirsin hamileliğini😊