Arkadaşlar kalbimde delik olması sonucunda 4 buçuk 5 yaşlarında açık kalp ameliyatı olmustum.
Şükür ki Şuan için bir problem yok, şuan 25 yasindayim ama 20 yaşına kadar aylik deposilin penadur vurundum ve senelik kontrollerine gittim
aslında burada sormam sağlıklı bir cevap değil takipli olduğum kardiyoloji den randevu aldım doğum öncesi muayene olup ben ve bebegim için ideal olan doğumu öğreneceğim doktorum ne derse onu uygulayacağım tabiki
Annemin çalıştığı hastanede takipliyim ve orada muayene olan bazı hamiş ve doğum yapmis sekreter hemşire tanıdıklarım doktor sezeryan derse asla normal diye ısrar etme kalbin daha önemli dediler
İnsalalh hiçbiriniz yasamamissinizdir ama Ama böyle birsey yaşayan var mı aranizda ya da tanıdığı ne yaptı nasıl yol izledi ne dediler sadece merak ediyorum. 😇