Dipsizkuyu 39+4 günlüğüm ne sancı var ne agrı ne sızı daha yenice kasık bölgemden sancı girdi bi geliyo bi gidiyo ama belimden sancı girmiyor doğummu ki acaba ama kayınvalidem belinden girmediği sürece doğum degildir diyor 😧kafam cok karışık şartmı belden girmesi
Deniz2961 Dipsizkuyu herkese farklı oluyor snrm burda neler okudum. Sen takip et sıklasır agrını artıp atmadıgına
DuyguAlkan Dipsizkuyu 40+0 olduk bugün geçen haftalardan daha iyi hissediyorum 🙆🏻♀️ Ne sancı Ne birşey var
deletedmom351 Dipsizkuyu İlla belden girecek diye bir şey yok hatta ağrı olacak diye de bir şey yok ki olursa sıklığını takip edin yeter