Bende dün hepsiburada üzerinden Mustela bebek yağını aldım, şampuanı bugun gelecek pişik kremi olarak ise Sudocrem aldım. Ablamda pişik kremi olarak bunu kullanmıştı birçok doktordan da pişik kremi olarak bunu almam yönünde tavsiyeler aldım. Yağ 100 ml şampuan 500 ml sudocrem ise 250 gr üçüne toplamda 303,54 TL verdim. 😶