Kizimiz olucagini öğrendik iki isim arasinda kaldık yardımcı olurmusunuz hangisi daha guzel
Buse1207 bende elisa ve elizan isminde kararisizim hankisini katsam diye
Larakaya elisa daha güzel sanki yine sizin kararınız tabiki
Masal çok güzel bence