Merhaba 1.5 ay önce kürtaj oldum tam 1 ay sonrada adet gördüm.adetim biteli 10 gün oldu uyandığımdan beri karnımın altında ağrı kasık ağrım var adet olucağım zaman oluyordu böyle sanki adet olucak gibi akşamda bir iki damla açık renkli kan geldi daha adetim biteli 10 gün oldu neden olabilir yaşayan var mı