YagizAsyaMom Kızlar az önce acilde alttan muayne olmak durumunda kaldım ama hiç. Bir sorun ol adı çok şükür ne ağrı ne kanama bebeğime haraket ediyor sizce alttan muayne zarar lımı doktora ısrarla sordum biz rahim ağzına yakın yerden muayne ediyoruz bebek te rahimin içinde korkma dedi ama yine de aklıma takıldı alttan muayne olup sorun yaşayan oldu mu
istanbulluanne YagizAsyaMom Zararı olsa doktorlar bile bile yapmaz yani . Ben sadece akıntı için kac kere alttan muayne oldum gayette iyi çok şükür.
YagizAsyaMom Hilgl ben çamaşırı da incecik bir leke gördüm ama sebebini bilmiyordum dün gece jiletle temizliğimi yapmak durumunda kaldım doktorda kanama varımı yok mu diye Bi bakalım dedi sizce tehlikeli mi
Hilgl YagizAsyaMom doktorunuza güvenin zararlı değil diyorsa değildir elbette allaha emanet olsun bişeycikler olmaz 😊
Aysetnj Bende 23 haftalikken felan suyum geldi sandim degilmis cok şükür ki bunun icin bakmisti alttan bi sorun olmadi 36 hafyaligm simdi