Merhabalar anne adayları. 8+1 günlük hamileyim. Su içtiğim zaman midem kötü oluyor ve tiksindim. Ama su içmem de gerekiyor biliyorum. Suyu nası cazip hale getirebilirim? Böyle sorunlar yaşayanlar var mı? Arkadaşımın biri suyun içine tarçın koy dedi. Fakat ne derece sağlıklı bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim 🙂