3oglanannesi Kızlar 30.haftaya geldim kıyafet yıkama ütü falan yapmadım çanta da hazırlamadım haliyle siz ne zmn yaptınız bu işleri ilk doğumum erken oldu ne hazırlık ne bişey yaptım ilk defa yapıcam hazırlık tecrübesizim 🥴
Damlatuurgut 3oglanannesi 33haftalıkken hepsini bitirdim eksiklerim vardı onlarıda almaya vaktim oldu hem😊
T1996 3oglanannesi ben 32. De hepsini bitirdim canım arkadaşım 30da erken doğurunca hemen her şeyi halledip kenara koydum bence bi an önce hazırla 🤣
Muhasebeciana 3oglanannesi 33.cu haftada yapmistim hepsini temizligide 38 in son gunlerinde yaptim 39+1. De sezerysna gitmistim
vgc Bu haftadan sonra yaparsanız daha az yorulursunuz ben 30da yıkadım 32 de ütüledim kıyafetleri hazır olsun her an her şeye hazırlıklı olmak lazım
3oglanannesi vgc bende ondan korkuyorum erken doğum riskim var hazır dursun herşey diyorum başlıyım artık bu hafta dedim bkm
3oglanannesi Damlatuurgut benimde eksik olarak elde yapacağım şeyler var anca bitecek 10 güne ev boya olacak ben 1 hafta evde olmıycam o arada baya hafta ilerler o zmn da zor olur diyorum ama yapıcam bu hafta artık sanırım
Damlatuurgut 3oglanannesi bencede hafta ilerledikçe yoruluyor insan daha çok ne kadar erken o kadar iyi ☺️
cagla0cagla Tam zamanı bence alışverişinizi yapın hem erken doğum riskiniz de varmış gerin gelebilir diye düşünün zaten anca eksikler bitip yıkanıp ütülenip valiz hazırlanıyor bu da bi zaman alıcak hazırlıklı olmakta fayda var
3oglanannesi cagla0cagla alışverişim bitti son kargom da cumartesi gelecek en iyisi hemen hazırlamak sanırım
Damlatuurgut 3oglanannesi dikkat et kendine çok yormadan yavaş yavaş yapmaya başla. Sağlıkla bebişini kucağına al inşallah 🙏🏻🧿
3oglanannesi Damlatuurgut yatıyorum normalde hep eşim yardım ediyor o yıkarsa bende yavaş yavaş ütülerim diyorum kimseden yardım istemek gelmiyor içimden laf söz oluyor sonra annem de dahil buna
Damlatuurgut 3oglanannesi oturduğun yerde ütüleyebilirsin çok ayakta kalmamaya bak. Hiç bişey çocuğundan ve sağlığından önemli değil doğduktan sonra da yavaş yavaş yaparsın üzme kendini 🙏🏻🥰💜
3oglanannesi Damlatuurgut aynen ilkinde hiçbirşey yapamadım kıyafeti bile doğduktan sonra küvezde yatarken aldım 3. Çocuğum olacak bu büyük konuşmıyım Allaha yeter 3 tane diyorum son olunca da hazırlık yapmak çanta yapmak içimde kalan heveslerimi yaşamak istiyorum belki bu kadar basit heves mi olur diyen olur ama lohusa geceliği bile nasip olmadı ilkinde şükür sağlar yanımdalar o daha önemli tabi az yatar az yaparım inşallah