Angeell_ o korkular bende de var canım, ilk sütüm minicik de olsa geldi enjektör yardımıyla ağzına minik minik verdik, ama sonrasında hiç gelmedi boş boş da olsa emsin dedi doktor, ilerleyen günlerde gelecektir dedi, bende şimdilik dert etmiyorum mama takviyesiyle idare ediyoruz bir sorun yok şükür. Gaz konusunda da bi kaç saate ben çıkarttım çok şükür sizde ayaklarınızı ve kendinizi hep sıcak tutun patikler giyin en sıcak günde bile, iyi gelecektir