Gozde42 canım benim bebişim eeeen başından beri hem boy hem kilo hem kafa yapısı 2 hafta 2 gün önden gidiyor, 35. Haftadayım şu anda tansiyonum 10u geçmiyor düşük hep, şeker yüklemesi yaptırdık bebek iri diye o da baya baya düşük çıktı doktorumda gayet sağlıklı diyor eşim çok uzun boylu ve 4 kilo üstü doğmuş sanırım o yüzden böyleyiz doktorum da öyle tahmin ediyor🤣