Sehenz Zyrtec konusunda haklısınız ben daha önce sağlık çalışanıydım. Bebelere emziren annelere veriyorduk doğru şuan hatırladım 😊 Ama hamile olunca kafa kalmıyor insan en basit yeşillikten bile korkar hale geliyor ki ilaç bi yana dursun. Sizin ciddi safhadaymış belliki. Bana en son çare aşı dediler işte onu da vurdurmamıştım.