FatmaNur_27 Beyzaserin 3 haftalık kan testi yapmak için gittim daha sonra beş haftalık kese görmeye gittim
Ozge Beyzaserin 4+2de aile hekiminde beta takibi yaptırdım. Ama doktorum yoktu araştırdığım için 6+4te gittim ilk ultrasona
Meryem_46 Dört haftalıkken gittiğimde kesesi oluşmuş demişti sonra kalp atışını dinlemek için çağırdı
Annesininportakali53 Beyzaserin 4 haftalikken kan testi verdim kaset testte kopkoyu görünce değerim 1979 çıktı iki gün sonra 4+2 de keseyi görmeye gittim keseyi gördük 🥰 şuan çok sukur 12 haftalik olduk🌸