Hamile kaldığımin ilk 5 haftasında çarpıntım oldu durduk yere boyun nabız hızımı resmen hissediyordum daha sonra kolay kolay hiç olmadı takı 5 aylık olana kadar çarptığı zaman tansiyonum bile 14 çıkıyor anlamadım hamilelik ten mi kimisi hamilelik te normal diyor 120 lere kadar çıkarmış ve yada tansiyonum mu yükseliyor çarpınti oluyur hiç bilmiyorum ne yapılmalıyim yaşıyan var mı benim gibi